Як відомо, Зимова країна на ВДНГ почне працювати з 11 грудня. З огляду на те, що вже сьогодні Київ засніжило та скільки фото та відео з’явилося у соцмережах, кияни радіють першому снігу. І чекають на новорічно-різдвяні розваги.
Провести час запрошують яскраві рекламні постери Зимової країни. З досить дивною мовною калькою на макетах: “Казка живе туть!”
Звернув увагу на це екснардеп Микола Томенко, який вважає, що підприємство ДУС при Президентові України взялося пропагувати”українську російську мову” від Авакова-Мендель?!
“Де запитаєте Ви: ТУТЬ – на всіх афішах від ВДНГ”, -ідеться у дописі Томенка.
Дивно, чому на це ніхто не звертав увагу раніше, адже “туть” використовувалося у макетах ВДНГ і Зимової країни і раніше. Зокрема, у 2018 та у 2019 роках:
З “туть” також була рекламна кампанія 2020 року:
Як відомо, слова “туть”, ” дратуті”, “кусь” – все це похідне від мемів з котами, які з’явилися у соцмережах і замість російського “тут” кажуть “туть”. Спочатку вони стрімко набрали популярності в російському сегменті інтернету цього року. Згодом поширилися на весь пострадянський інтернет-простір.