У Києві запустили чат-бот єОпора, покликаний зробити допомогу максимально доступною і зрозумілою для містян, що потребують підтримки.
Про це повідомляє Київська міська військова адміністрація (КМВА).
Як зазначається, чат-бот єОпора містить інформацію про державні та міські програми матеріальної допомоги, зокрема виплати, контакти відповідних служб, а також деталі програм єВідновлення, “Турбота. Назустріч киянам” і підтримки від депутатів та міжнародних організацій.
У разі пошкодження майна через атаки бот надаватиме актуальні адреси та контакти штабів, що розгортаються в районах міста.
Крім того, у чат-боті зібрано контакти організацій, які надають правову та психологічну підтримку, а також окремий розділ для внутрішньо переміщених осіб (ВПО), яких у Києві офіційно зареєстровано понад 400 тисяч. Чат-бот покликаний забезпечити їх швидким доступом до необхідної інформації.
Сервіс є частиною платформи єОпора, яку розробляє Міністерство розвитку громад та територій України, а Київ став пілотним містом для її впровадження.
У КМВА зауважили, що мета проєкту – спростити доступ до допомоги, зменшити бюрократію та забезпечити підтримку киян у критичних ситуаціях.
Чат-бот доступний за посиланням або через Telegram за тегом @eopora_bot.
Нагадаємо, у Києві створили Портал послуг – це платформа, де зібрали усі міські сервіси. Завдяки йому батьки майбутніх першокласників цьогоріч вперше можуть подати заявку до школи онлайн, а ветерани – знайти роботу онлайн.