Про це у Facebook повідомив керівник Київського обласного територіального відділення АМКУ Олексій Хмельницький.
За його словами, у ході розслідування АМКУ виявив, що реклама турів в доларах “вводить клієнтів в оману” через непрозорі правила визначення туроператорами “власного курсу валют”.
Тому комітет 2 грудня надав обов’язкові для розгляду рекомендації: реклама турів повинна містити точні і чесні ціни в гривні, без використання “власного курсу валют”.
Хмельницький зазначив, що в разі невиконання рекомендацій оператори змушені будуть заплатити штраф.
Попередньо представники туроператорів пообіцяли виконати зобов’язання в строк.
Читайте також: Цифра дня. На скільки скоротився потік туристів в Україну
Нагадаємо, українські готелі вимагатимуть у туристів довідки про відсутність COVID-19.