Як розповів директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор, наразі основним питанням реконструкції транспортної розв’язки на перетині Берестейського проспекту з вулицею Вадима Гетьмана залишалось облаштування з’їздів на Берестейський проспект.
Для цього необхідно було знести цех № 5 колишнього заводу “Більшовик”.
За словами Руслана Кандибора, після викупу та оформлення права власності територіальною громадою міста Києва на споруду цеху № 5 із серпня поточного року заплановано розпочати його демонтаж.
Нині проводиться експертиза кошторисної вартості об’єкта та готується оголошення тендерної процедури на демонтаж цеху № 5, після чого розпочнуться роботи з облаштування з’їздів.
Чиновник зазначив, що загалом у 2023 році Департамент транспортної інфраструктури планує відновити виконання робіт, що були призупинені у зв’язку з повномасштабним вторгненням російської федерації.
Також він додав, що до кінця травня будуть завершені тендерні процедури щодо облаштування підземного переходу через Берестейський проспект. Повністю відремонтувати цей підземний перехід планується до кінця 2023 року.
Читайте також: У Києві пропонують мораторій на будівництво нових розв’язок до закінчення будівництва Шулявського шляхопроводу
Нагадаємо, Шулявський міст частково обрушився взимку 2017 року. Весною 2019-го його почали реконструювати, але фактично знесли і відбудували заново. Головну конструкцію над проспектом Перемоги змонтували в жовтні 2019 року, а проїзд по Шулявському мосту відкрили після ремонту в грудні.
Проте для повного завершення реконструкції необхідно знести цех №5 заводу “Більшовик”, який заважає будівництву з’їзду з шляхопроводу.
В кінці 2020 року на шляхопроводі прямо на дорогу звалилися три ліхтарі. В результаті інциденту пошкодження отримали декілька авто, обійшлося без людських жертв.
Вартість реконструкції шляхопроводу вже обійшлася бюджету міста майже у 2 млрд грн.