КВБЗ пропонує столиці метропоїзди довжиною 97 метрів. Його конструкційна швидкість – 90 км/год, призначений термін служби – 50 років, загальна місткість (з урахуванням пасажирів, які стоять) – 1650 людей, – повідомляє Управа КПТ.
У вагонах передбачені два інклюзивних, спеціально обладнаних місця для пасажирів колісному кріслі. Також передбачається вільний рух пасажирів із вагона до вагона – через герметичні переходи (поїзд-“труба”).
Частину нових вагонів пустять червоною гілкою метро, частину – зеленою. Тобто усі курсуватимуть через Дніпро з правого на лівий берег і назад та прикрашатимуть столицю.
Підприємство надаватиме запчастини, витратні матеріали, устаткування та інструменти для обслуговування, ремонту і супутніх послуг. Поїзди будуть обладнані асинхронним тяговим приводом з 3 моторними та 2 причіпними немоторними вагонами, візки вітчизняного виробництва з центральним пневмопідвішуванням та дисковими гальмами.
Якщо чеська компанія Skoda має досвід виробництва наскрізьних вагонів для підземки та раніше виготовляла такі для Польщі, то українське підприємство створюватиме подібний транспорт саме для підземки вперше та проводитиме його випробування. Раніше українських виробник постачав наскрізні вагони для Укрзалізниці.
Нагадаємо, у серпні столичний метрополітен отримав чергову партію варшавських вагонів – 12 одиниць рухомого складу. До кінця місяця планується транспортувати ще 6 вагонів.
Поїзди червоно-білі, подібні за забарвленням до запропонованих КВРЗ.
“ВК” також розповідав про появу на маршрутах столиці червоно-білих автобусів з Німеччини.