Для киян запрацювала спеціалізована «гаряча лінія» з питань повірки лічильників

Невдовзі розпочнеться опалювальний сезон, клієнти мають подбати про готовність своїх приладів обліку. Якщо термін повірки сплив, лічильник слід повірити якнайшвидше, адже «Київтеплоенерго» вже не має права використовувати його для нарахувань.

Про це повідомили у «Київтеплоенерго».

У платіжках нарахування за послугу постачання теплової енергії проводитимуть з урахуванням опалювальної площі та даних загальнобудинкового лічильника, але не перевищуючи максимальну частку на один особовий рахунок.

Якщо ж є будинковий лічильник, то підставою для нарахувань буде затверджений законодавчо норматив. Відсутній за нормативом, якщо лічильник у будинку не встановлено.

Нарахування за гарячу воду здійснюватимуть: за даними будинкового лічильника або за встановленим законодавчо нормативом споживання на кожну зареєстровану в помешканні особу. Скорегувати показання можна буде лише після повірки приладів.

Цього року на підприємстві для зручності клієнтів запрацювала спеціалізована «гаряча лінія» з питань повірки лічильників:

  • (044) 207-88-88.

Сервіс спрощує процедуру здійснення повірки:

  • після звернення клієнта на «гарячу лінію» Київтеплоенерго забезпечить розпломбування чи опломбування приладів під час проведення повірки.
  • свідоцтва про її проведення автоматично вносять до бази даних підприємства, а клієнту не потрібно витрачати час на передачу документів.