Як розповів на брифінгу 11 листопада заступник міністра охорони здоров’я з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ярослав Кучер, 7 631 дзвінок був оброблений в автоматичному режимі, 19 188 – направлені на операторів, з яких 15 945 дзвінків були прийняті з перших гудків і оператори їх вчасно обробили.
Найбільше українці цікавились такими питаннями:
- 50% – діагностика,
- майже 9% – амбулаторне лікування,
- 6% – безкоштовні та платні тестування,
- 5,7% – порядок проходження самоізоляції,
- 3,6% – підписання декларації.
Водночас, за словами Кучера, в пікові часи навантаження було зафіксовано 3 243 дзвінки, на які громадяни не дочекалися відповіді операторів на лінії.
Якщо питання, на яке ви не отримали відповіді, зареєстроване в контакт-центрі, вам передзвонять і нададуть відповідь на це запитання”, – запевнив Кучер.
Також, за даними МОЗ, 37% звернень стосувалися роботи сімейних лікарів, 25% – питань про надання послуг лікарнями, 11% – роботи лабораторій, 7% – роботи поліклінік, амбулаторій, 4% – скарг на неможливість здати ПЛР-тест.
Найбільше звернень до контакт-центру з питань COVID-19 зареєстровано по Київській області — 22%, м Київ — 9%, Дніпропетровська область — 9%, Харківська область — 7%, Черкаська область — 6%.
Нагадаємо, 2 листопада МОЗ запустив цілодобовий контакт-центр з питань COVID-19, де українців консультують 150 операторів. В перший день вони обробляли по 600 дзвінків щогодини. Номер гарячої лінії МОЗ з питань COVID-19 – 0 800 60 20 19, всі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України безкоштовні.