Відповідна заява опублікована на сторінці відомства у Facebook.
Як зазначається, шляхопровід на перетині вулиць Дегтярівської та Олександра Довженка був збудований ще у 1963 році і з того часу жодного разу капітально не ремонтувався. В той же час цей транспортний вузол стратегічно важливий для функціонування міста та є складовою Малої Кільцевої дороги.
«Із 2020 року шляхопровід перебував у аварійному стані та становив загрозу безпеці дорожнього руху. Щоб запобігти падінню частини аварійного мосту у 2022 році, місто провело протиаварійні роботи з демонтажу 4-х деформованих балок прогонової будови. Уже в поточному році, згідно з розробленим проєктом на замовлення КК «Київавтодор», підрядна організація ТОВ «RDS» розпочала реконструкцію шляхопроводу у складі транспортної розв’язки», – йдеться у повідомленні.
Проєктом реконструкції був передбачений демонтаж існуючого шляхопроводу та влаштування нових конструкцій, трамвайних колій, ремонт підземних і надземних комунікацій та благоустрій. Також там мають з’явитися велодоріжки на тротуарах та засобами безбар’єрного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Департамент транспортної інфраструктури поінформував, що 30 вересня виконувались роботи з улаштування нових балок прогонової будови. Під час виконання монтажу 7-ї балки прогонової частини у проєктне положення вона втратила свою стійкість та впала, зачепивши 6 інших встановлених поруч балок.
На щастя, обійшлося без постраждалих. Причини події встановлюють експертні фахівці.
«Такі роботи відносяться до робіт із підвищеною небезпекою. Тому вони організовуються і виконується підрядною організацією винятково за її відповідальністю. Разом із тим, роботи на шляхопроводі виконувалися з дотриманням усіх правил техніки безпеки», – наголосили у Департаменті транспортної інфраструктури.
Читайте також: Стало відомо, як падіння балок вплине на строки реконструкції Дегтярівського шляхопроводу
Усунення всіх наслідків буде здійснюватися за рахунок підрядної організації, тож збитків міському бюджету не нанесено.
В той же час дещо збільшується термін виконання робіт. Вартість самої реконструкції не зміниться.
Зазначимо, компанія «RDS» перемогла на відкритих торгах через систему Prozorro, запропонувавши найменшу вартість та відповідну кваліфікацію. Група компаній «RDS» входить у ТОП-5 дорожньо-будівельних компаній в Україні. Із 2005 року має досвід виконання робіт із будівництва доріг, мостів та аеродромів. Подібні роботи компанія виконувала неодноразово.
Нагадаємо, на вулиці Олександр Довженка під час робіт з реконструкції Дегтярівського шляхопроводу сталася надзвичайна ситуація — під час монтажу обвалилися балки.