Про це із посиланням на КК “Київавтодор” 27 вересня повідомила пресслужба КМДА.
Під час ремонту дорожники також розібрали слабкий бетон балок, встановивши додаткові тимчасові підтримуючі конструкції.
Дорожники зазначають, що першочергові протиаварійні роботи були необхідні для “недопущення аварійних ситуацій на шляхопроводі“.
Далі за планом протиаварійних робіт – демонтаж чотирьох балок прогонів.
“Дорожники планують виконати масштабну реконструкцію споруди. Протиаварійні роботи, фактично, є підготовкою до повноцінного оновлення шляхопроводу. Під час реконструкції слабкі й пошкодженні елементи демонтують“, – йдеться у повідомленні.
Як писав “ВК“, протягом останніх днів на сайті Київської міськради було зареєстровано дві петиції щодо зміни керівного складу КП “Київпастранс”. Обидва звернення поступово набирають голоси.
Читайте також: На Академіка Заболотного в напрямку Хотова почався ремонт дороги