Як повідомляється на сторінці Генерального плану Києва у Faceboоk, у межах Малої кільцевої дороги (проспект Валерія Лобановського, вулиця Олени Теліги тощо) передбачається звести розв’язки лише на подовженні Залізничного шосе.
Виняток становить розв’язка на площі Героїв Великої Вітчизняної війни та передмостова правобережна розв’язка на Подільському мостовому переході.
Наводимо перелік, де заплановано будівництво багаторівневих транспортних розв’язок:
– на Харківській площі;
– на перетині вулиці Бориспільської з Харківською трасою,
– на проспекті Романа Шухевича,
– на вул. Братиславській;
– на вул. Оноре де Бальзака;
– на Дарницькій площі;
– на вул. Привокзальній;
– поблизу станції метро “Чернігівська”;
– на проспекті Академіка Палладіна;
– Великій окружній дорозі;
– на площі Валерія Марченка.
Також зазначається, що у проєкті Генплану Києва акцентовано увагу на розвитку громадського транспорту, зокрема швидкісного позавуличного. Передбачається, що з часом саме громадський транспорт відіграватиме провідну роль у перевезенні пасажирів.
Як повідомлялося раніше, нова Подільсько-Вигурівська лінія метро матиме 22 станції – які збудуть першими.