“Де у вас можна пожарити крильця?”. Топ питань пасажирів “Укрзалізниці”

Автор: Марія Супрун
11:57 05.03.2021

За рік “Укрзалізниця” отримує приблизно 410 тисяч дзвінків до контакт-центру і ще втричі більше запитів до інформаційних віконець, столу довідок та сервісних центрів.

“Де у вас можна пожарити крильця?”. Топ питань пасажирів “Укрзалізниці”

Про що хотіли дізнатися пасажири протягом року. Компанія опублікувала у Facebook топ незвичних питань.

Авторська стилістика збережена:

  • Де у вас можна вставити собачку?
  • Чи можна у вас вибанятися?
  • Чи можна у вас залишити дитинку, поки ми погуляємо?
  • Прийшов до вас в сервісний центр полагодити телефон, кому здати?
  • Де у вас можна пожарити крильця? У мене з собою.

Голосуйте за найбільш геніальне питання в коментарях, а в разі необхідності звертайтеся до контакт-центру за номером 0 800 503 111. Вони вже знають, де вибанятися“, – зазначали в “Укрзалізниці”.

Нагадаємо, пасажири поїздів Інтерсіті+ їдять бізнес-ланчі тоннами: найбільш «голодний» рейс.

Великий Київ у Google News

підписатися