Про що хотіли дізнатися пасажири протягом року. Компанія опублікувала у Facebook топ незвичних питань.
Авторська стилістика збережена:
- Де у вас можна вставити собачку?
- Чи можна у вас вибанятися?
- Чи можна у вас залишити дитинку, поки ми погуляємо?
- Прийшов до вас в сервісний центр полагодити телефон, кому здати?
- Де у вас можна пожарити крильця? У мене з собою.
“Голосуйте за найбільш геніальне питання в коментарях, а в разі необхідності звертайтеся до контакт-центру за номером 0 800 503 111. Вони вже знають, де вибанятися“, – зазначали в “Укрзалізниці”.
Нагадаємо, пасажири поїздів Інтерсіті+ їдять бізнес-ланчі тоннами: найбільш «голодний» рейс.