Зокрема, у «Київтеплоенерго» розповіли, що їхні абоненти тут можуть:
– проконсультуватись з питань нарахувань чи заборгованості за тепло і гарячу воду;
– передати показання лічильників;
– скоригувати показання та отримати перерахунок;
– звірити нарахування та розрахунки;
– подати заяву та копії документів для укладання договору реструктуризації боргу;
– замовити дублікат рахунку-повідомлення;
– отримати інформацію щодо оплат та способи їх здійснення;
– встановити лічильники на облік після повірки чи заміни тощо.
Читайте також: В ЦКС нагадали 5 способів передати показники лічильників води
Проконсультуватись можна дистанційно, не обов’язково йти до центрів обслуговування. Для цього можна обрати зручний канал комунікації: месенджер у Facebook, Skype або Telegram.
Також в ЦКС працює кол-центр за тел.: (044) 247-40-40 (8.00-20.00 у будні).
Ознайомитися зі всіма дистанційними каналами Центру комунального сервісу можна за посиланням.
Раніше «ВК» писав, що оплату комуналки через особистий кабінет на сайті ЦКС розширили на Київщину.