Про це повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник в інтерв’ю виданню OBOZREVATEL.
За його словами наразі Подільсько-Воскресенському мостовому переході працюють над демонтажем тимчасових опор та облаштовують благоустрій заїздів зі сторони Нижнього та Верхнього Валів.
«Насправді, за останні 3 роки там зміни помітні неозброєним оком. Ситуація дещо ускладнюється тим, що цей міст просто стояв довго – через це запустити заново роботи там було непросто. І ми маємо залучати фахівців високого рівня з досвідом проведення певних робіт. Але – працюємо. Арочний міст через річку Дніпро сьогодні стоїть уже в проектному положенні. До кінця місяця знімуть вже всі ці іржаві тимчасові опори. Заїзд зі сторони Нижнього і Верхнього Валу на сьогодні зроблений, там залишилося провести благоустрій. Достатньо активні роботи зараз ведуться на території Русанівських садів. Будується частина метрополітену, який має там піти під землю, під залізницю. Йдуть роботи з будівництва переходу через залізницю, аби доїхати до вулиці Бальзака. Зі сторони Бальзака ведуться роботи з облаштування дорожнього покриття, яке примкне безпосередньо до цього мостового переходу… Тому я не бачу, що могло би нам завадити до кінця роки запустити автомобільне сполучення», – розповів Поворозник.
Він зауважив, що наступним кроком буде метрополітен, початок будівництва якого, фактично, розпочався.
«Сьогодні є надії, що ми зможемо знайти інвестора, щоб будувати метрополітен. Це великі європейські банки – їх є декілька – які готові надавати місту достатньо дешеві кредити для будівництва метрополітену. Частина проекту у нас є. І після того, як поїде автомобільна частина – ми плануємо перейти до активного будівництва метрополітену», – підкреслив Поворозник.
Він зазначив, що на втілення цього проекту очікують не лише ті, хто живуть на Троєщині, а й мешканці Солом’янського району, де всього одна станція метрополітену – «Вокзальна».
За його словами, орієнтовно на будівництво 18 нових станцій за попередніми розрахунками необхідно близько 2,3 млрд доларів. Збудувати їх можливо за 5 років з моменту старту активного будівництва.
Нагадаємо, Подільсько-Воскресенський міст будуватимуть вдень і вночі.