Про це повідомила директорка Департаменту охорони здоров’я Валентина Гінзбург.
За її словами наразі відпрацьовано два напрями спрощення комунікації між медичною системою столиці та киянами з порушеннями слуху.
По-перше, на сайті Департаменту охорони здоров’я в тестовому режимі запрацювала кнопка зв’язку з перекладачем жестової мови. З її допомогою кияни можуть звертатися з будь-якими питаннями щодо надання медичної допомоги. Звернення, відповідно до змісту, передаватимуться на заклад охорони здоров’я або у відповідний відділ Департаменту і відпрацьовуватимуться якомога швидше. Результати розгляду повідомляють заявнику через перекладача жестової мови.
«Усі керівники медустанов зорієнтовані на надання відповіді впродовж робочої доби. Якщо розгляд питання потребуватиме більше часу – про це окремо повідомлять пацієнта знову ж таки через перекладача. Якщо ж звернення термінове, наприклад – виклик швидкої, його відпрацюють миттєво», – запевнила Гінзбург.
Другий напрям – забезпечення в усіх медичних закладах Києва механізму взаємодії медичних працівників із перекладачем жестової мови для спілкування з пацієнтами з порушеннями слуху. Такий зв’язок також здійснюватиметься через «Сервіс УТОГ». Уже незабаром у всіх медзакладах столиці розмістять інформаційні плакати із QR-кодом. Людина з порушенням слуху або медичний працівник, відсканувавши його смартфоном або планшетом, через Viber або WhatsApp зможе зв’язатися з перекладачем жестової мови. Ця опція повноцінно запрацює вже до кінця липня.
Важливо, що обидва сервіси працюватимуть цілодобово.
Гінзбург попередила, що на першому етапі впровадження сервісу можливі певні збої в роботі системи. Вона закликала ставитись до цього з розумінням та обов’язково повідомляти про такі випадки.
Нагадаємо, в Києві відкрили Інноваційний центр хірургії серця та судин (ФОТО).