Про це повідомив комунальний концерн.
В той же час центри працюють з урахуванням заходів безпеки. Тож, у разі оголошення повітряної тривоги всі відвідувачі мають переміститися в укриття. Робота буде відновлена через 30-40 хвилин після завершення тривоги.
Сервісні центри також призупинятимуть прийом споживачів у разі відключення електропостачання та інтернету. Тим відвідувачам, які не зможуть потрапити на прийом, запропонують інший час візиту.
Читайте також: “Центр комунального сервісу” запустив канал у Telegram для вирішення житлово-комунальних питань
“”Центр комунального сервісу” також наполегливо закликає користуватись дистанційними каналами обслуговування (Skype, Telegram-чати, месенджер у Facebook, телефони, сайт) як найбільш безпечними, надійними та зручними способами вирішення питань у нинішніх умовах”, – йдеться у повідомленні.
Для уточнення інформації щодо роботи сервісних центрів та для запису на прийом можна зателефонувати: (044) 247-40-40 або записатися самостійно – на сайті ЦКС.
Нагадаємо, з 11 по 17 жовтня сервісні центри персональний прийом громадян не проводили у зв’язку з безпековими обмеженнями.