“Центр комунального сервісу” запускає канал у Telegram для вирішення житлово-комунальних питань

Автор: Галина Ворона
12:57 06.07.2022

Комунальний концерн "Центр комунального сервісу" запускає додатковий канал дистанційного зв’язку – Telegram, за допомогою якого кияни зможуть отримати консультацію щодо нарахувань, перерахунків та оплати житлово-комунальних послуг.

 Про це повідомляє комунальний концерн.

Telegram дає змогу споживачам дистанційно надати відповідні заяви та документи (фото, скан-копії) щодо повірки чи заміни лічильників, актуалізації нового власника, для підготовки договорів на житлово-комунальні послуги, запросити дублікат рахунку-повідомлення, звернутися за допомогою в оформленні заявки на опломбування, розпломбування, перерахунку за показниками лічильників тощо.

Як зазначає підприємство, кияни все частіше віддають перевагу дистанційному способу вирішення житлово-комунальних питань – через наявні канали обслуговування (телефон, скриньки для прийому звернень, Skype, месенджер на Facebook-сторінці).

Щоб знайти фахівця ЦКС у Telegram, достатньо в пошуковій стрічці додатку ввести відповідний nickname районного сервісного центру або перейти за посиланням:

  • Голосіївський район – @CKS_GOLOS;
  • Дарницький район – @CKS_DARN;
  • Деснянський район – @CKS_DESN;
  • Дніпровський район – @CKS_DNIPR;
  • Оболонський район – @CKS_OBOLON;
  • Печерський район – @CKS_PECH;
  • Подільський район – @CKS_PODIL;
  • Святошинський район – @CKS_SVIAT;
  • Солом’янський район – @CKS_SOLOM;
  • Шевченківський район – @CKS_SHEV;
  • або перейти за посиланням.

Читайте також: Новий опалювальний сезон: чи підвищуватимуть тарифи на послуги

Нагадаємо, на Оболоні відключать кілька бюветів, бо немає кому пити воду (АДРЕСИ).

Останні новини