Тож, до ЦКС можна звернутися через наступні канали:
– Месенджер на Facebook-сторінці КК «Центр комунального сервісу»для вирішення усіх питань;
– Skype-зв’язок – для вирішення усіх питань, зокрема, з можливістю додати фото або скан-копії необхідних документів:
Голосіївський: CKS_GOLOS_1;
Дарницький: CKS_DARN_1;
Деснянський: CKS_DESN_1;
Дніпровський: CKS_DNIPR_1;
Оболонський: CKS_OBOLON_1;
Печерський: CKS_PECH_1;
Подільський: CKS_PODIL_1;
Святошинський: CKS_SVIAT_1;
Солом’янський: CKS_SOLOM_1;
Шевченківський: CKS_SHEV_1.
Читайте також: Оплату комуналки через особистий кабінет на сайті ЦКС розширили на Київщину
– Месенджер Telegram – для дистанційного вирішення питань з фахівцями районних сервісних центрів.
Голосіївський район – @CKS_GOLOS;
Дарницький район – @CKS_DARN;
Деснянський район – @CKS_DESN;
Дніпровський район – @CKS_DNIPR;
Оболонський район – @CKS_OBOLON;
Печерський район – @CKS_PECH;
Подільський район – @CKS_PODIL;
Святошинський район – @CKS_SVIAT;
Солом’янський район – @CKS_SOLOM;
Шевченківський район – @CKS_SHEV.
– Чат-боти у Telegram та бот у Viber для передачі показань квартирних лічильників;
– Instagram.
Також ЦКС має свій окремий Теlegram-канал, де кияни можуть почитати найсвіжіші новини, отримати корисні посилання та вчасні нагадування.
Для споживачів завжди працюють й інші дистанційні канали обслуговування, з їх переліком можна ознайомитись за посиланням.
Нагадаємо, кияни можуть більше не зберігати паперові квитанції – вони не потрібні.