Центр комунального сервісу оприлюднив офіційні канали своїх районних філій: куди звертатися киянам

Автор: Вікторія Мілюта
00:24 17.08.2023

Центр комунального сервісу оприлюднив свої офіційні канали у соцмережах, де жителі різних районів столиці можуть відстежувати актуальну інформацію щодо послуг у сфері ЖКГ, а також дистанційно вирішувати більшість питань.

Центр комунального сервісу оприлюднив офіційні канали своїх районних філій: куди звертатися киянам

Тож, до ЦКС можна звернутися через наступні канали:

Месенджер на Facebook-сторінці КК «Центр комунального сервісу»для вирішення усіх питань;

– Skype-зв’язок – для вирішення усіх питань, зокрема, з можливістю додати фото або скан-копії необхідних документів:

Голосіївський: CKS_GOLOS_1;

Дарницький: CKS_DARN_1;

Деснянський: CKS_DESN_1;

Дніпровський: CKS_DNIPR_1;

Оболонський: CKS_OBOLON_1;

Печерський: CKS_PECH_1;

Подільський: CKS_PODIL_1;

Святошинський: CKS_SVIAT_1;

Солом’янський: CKS_SOLOM_1;

Шевченківський: CKS_SHEV_1.

Читайте також: Оплату комуналки через особистий кабінет на сайті ЦКС розширили на Київщину

– Месенджер Telegram – для дистанційного вирішення питань з фахівцями районних сервісних центрів.

Голосіївський район – @CKS_GOLOS;

Дарницький район – @CKS_DARN;

Деснянський район – @CKS_DESN;

Дніпровський район – @CKS_DNIPR;

Оболонський район – @CKS_OBOLON;

Печерський район – @CKS_PECH;

Подільський район – @CKS_PODIL;

Святошинський район – @CKS_SVIAT;

Солом’янський район – @CKS_SOLOM;

Шевченківський район – @CKS_SHEV.

– Чат-боти у Telegram та бот у Viber для передачі показань квартирних лічильників;

Instagram.

Також ЦКС має свій окремий Теlegram-канал, де кияни можуть почитати найсвіжіші новини, отримати корисні посилання та вчасні нагадування.

​​Для споживачів завжди працюють й інші дистанційні канали обслуговування, з їх переліком можна ознайомитись за посиланням.

Нагадаємо, кияни можуть більше не зберігати паперові квитанції – вони не потрібні.

Великий Київ у Google News

підписатися