Як повідомили на підприємстві, контроль якості води здійснюється на таких етапах:
- Аналізується річкова вода, щоб підібрати оптимальне дозування реагентів для очищення.
- На всіх етапах водопідготовки відбирають проби, щоб контролювати процес та за необхідності корегувати дози реагентів.
- Перед подачею в мережу, щоб підтвердити, що до споживачів потрапить якісна та безпечна питна вода.
- У водопровідній мережі у 35 контрольних точках по всіх районах Києва, щоб впевнитись, що якість води не погіршилась після проходження через труби.
- Адресно за наявності скарг у споживачів. Але звертається увага, що якість води у квартирі може погіршитись через незадовільний стан внутрішньобудинкової мережі, обслуговуванням якої має займатись керуюча організація (ЖЕК, ОСББ).
Ми можемо з впевненістю сказати, що кияни отримують питну воду, яка відповідає чинним Державним санітарним правилам і нормам. В цьому році через пандемію коронавірусу контроль якості питної води та стоків є як ніколи важливим”, – підкреслили у “Київводоканалі”.
Також зазначається, що влітку “Київводоканал” брав участь у дослідженні стічних вод на наявність в них вірусу SARS-COV-19, вірусу не було виявлено у жодній з проаналізованих проб, як у неочищених, так і в очищених водах.
Нагадаємо, раніше “Київводоканал” дав пояснення, що робити, коли з-під крану витікає вода жовто-бурого кольору.