Про інцидент повідомила у Facebook Анна Іваненко.
За її словами, вона замовила один габаритний товар, доставка якого є недешевою. Відправник товару його відправляв “Новою поштою”: він надіслав чек, в якому чітко зазначено суму доставки, і що оплачує її киянка.
“Яке було моє “здивування”, коли вранці в особистому кабінеті я виявила, що моя доставочка подорожчала на 1300 грн. Подзвонила в службу підтримки, там сказали: ну да, ми посилку вирішили додатково упакувати, не повідомивши про це ні відправнику, ні одержувачу, тому така сума накапала”, – написала Анна.
Дівчина додала, що у компанії їй порадили написати претензію і оплатити доставку, а потім “Нова пошта” вирішить, повернути їй 1300 грн чи ні. Інакше, в термін дівчина не отримаю своє замовлення.
Наразі у коментарях триває переписка між киянкою та співробітниками “Нової пошти”, як ситуація вирішиться поки що невідомо.
Нагадаємо, з 20 березня почали діяти оновлені тарифи “Нової пошти” на послуги доставки та пакування відправлень.