Про це повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник в інтерв’ю виданню OBOZREVATEL, а також пояснив причини затримки завершення робіт на Шулявському шляхопроводі.
За його словами, головна причина затримки полягає в ситуації з 5-м цехом заводу «Більшовик», який заважає добудувати нарешті повністю Шулявський шляхопровід.
«Ми ніяк не можемо досягнути домовленостей з Фондом держмайна в частині викупу 5 цеху для громадських потреб. Основні роботи, які потрібно було зробити по мосту для того, щоб запустити проїзд – виконані. Автомобільний рух на центральній частині відкрито. Наразі питання – у закінченні роботи на з’їздах і навколишніх вулицях, які використовувалися для об’їзду. Асфальтне покриття там, на жаль, практично зруйноване за час, поки прямий проїзд було закрито. Тому постала необхідність відремонтувати кілька прилеглих вулиць, зокрема, Гарматну, Виборзьку, Нестерова… Практично йдеться про те, щоб зробити нові вулиці», – пояснив Поворозник.
Він зазначив, що вирішення питання передачі 5-го цеху від Фонду державного майна місто очікує у жовтні. Після цього роботи на Шулявському шляхопроводі планують завершити повністю до наступного літа.
Микола Поворозник окремо розповів про причини здорожчання робіт на об’єкті:
«Це комплекс причин. По-перше, вимушена розтягненість робіт у часі. По-друге, необхідність ремонту доріг на вулицях, про які я говорив і які були пошкоджені внаслідок ремонту мосту. На додачу, за час, що минув від початку реалізації проекту, відбулося багато змін, зокрема, в нормативних документах. Згідно нових вимог ми маємо додати туди кілька додаткових ліфтів, наприклад – понад ту кількість, що була запроектована на початку. У початковий проект з моменту початку робіт ми вимушені були внести певні корективи. Наведу приклад. Ви ж знаєте, що на час ремонту ми практично не закривали рух проспектом Перемоги. І це також призвело до певного здорожчання. Адже за таких умов доводилося використовувати зовсім інші технології. У нас там працювала голландська компанія, яка монтувала мостові прольоти. Це потребувало відповідної техніки, яку також привозили з-за кордону. І тягло за собою додаткові витрати. Адже у початковому варіанті проекту передбачалося, що ми перекриємо рух повністю, зруйнуємо залишки старого мосту і побудуємо новий безпосередньо на місці», – розповів Поворозник.
Нагадаємо, у КМДА знову переглянули вартість будівництва Шулявського шляхопроводу – в бік зростання.