Чому подорожчав Шулявський міст – 100 причин від міської влади

Автор: Галина Ворона
17:48 28.07.2021

Збільшення загальної вартості реконструкції Шулявського мостового переходу зумовлено, зокрема, необхідністю реконструювати прилеглі вулиці і вулиці, якими здійснюються шляхи об’їзду, та ще низкою факторів.

Чому подорожчав Шулявський міст – 100 причин від міської влади
Світлодіодне освітлення

Про це повідомляє КП “Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва”.

Так, на підприємстві пояснили, що у загальну кошторисну вартість об’єкта увійшла реконструкція прилеглих вулиць, оскільки вони наразі не відповідають чинним в Україні нормам. Тож виникла необхідність у проведенні низки робіт – розширенні вулиць, влаштуванні дощової каналізації та інших мереж.

Окрім того, реконструкція передбачає додаткові обсяги робіт із улаштування ліфтів у підземних переходах – зокрема, збільшення ліфтів із 2 до 4 шт. Оскільки із часу розроблення проекту реконструкції транспортної розв’язки у 2018 році, у дію вступили нові будівельні норми: ДБН В.2.2-40:2018 “Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення”.

Також, враховуючи багаточисельні звернення громадськості та мешканців комплексу “Місце мрій”, у рамках реконструкції передбачено додаткові роботи із комплексного благоустрою прилеглої території.

Як пояснили у комунальному підприємстві, під час робіт із реконструкції транспортної розв’язки було збільшено кількість буронабивних паль зі 113 одиниць до 190. А для того, щоб уникнути тривалого перекриття руху на одному із найбільших транспортних вузлів Києва, на час виконання робіт із демонтажу аварійних конструкцій шляхопроводу і монтажу нових конструкцій, змінили звичайний спосіб виконання робіт, який передбачав закриття руху, на більш сучасний – за участю провідних європейських компаній.

А роботи із перевлаштування зовнішніх інженерних мереж (газопровід, водопостачання, каналізація, дощова каналізація, електропостачання, зовнішнє освітлення, зв’язок, контактна мережа, кабелів ТТУ тощо) виконувались під проспектом методами штольневої проходки та проколом.

У КМДА додали, що проект будівництва об’єкту “Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва (коригування)» пройшов комплексну державну експертизу, отримав експертний звіт ДП “Укрдержбудекспертиза” від 27.03.2020 року № 00-1296-19/ПБ та затверджений розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21.07.2121 №1630.

Нагадаємо, у КМДА знову переглянули вартість будівництва Шулявського шляхопроводу – в бік зростання.

Великий Київ у Google News

підписатися