Чому дистанційне навчання школярів виявилося не на висоті

17:57 22.04

Дистанційне навчання школярів – це не лікування, а швидше підтримуюча терапія. Так вважає один з учасників освітнього проекту «Всеукраїнська школа онлайн», вчитель історії та правознавства Сергій Берендєєв. Чому дистанційне навчання школярів багато в чому виявилося не на висоті?

Чому дистанційне навчання школярів виявилося не на висоті

Про причини Сергій Берендєєв розповів під час ефіру спецпроекту «Карантин» на телеканалі «Київ». До речі, саме з його уроку з сучасної історії України телеканал «Київ» почав трансляції для школярів ще за кілька тижнів до інших телеканалів. Його відео-лекції виявилися найпопулярнішими і зацікавили навіть дорослу аудиторію. А після цього успіху вчителя запросили взяти участь і в «Всеукраїнській школі онлайн».

«Найголовніше – держава багато років не вкладалася в освіту і медицину. І, звичайно, під час карантину це все вилізло назовні. Адже, наприклад, у вчителів часто немає грошей, щоб придбати той же ноутбук, гарнітуру, ліцензійні програми», – зазначив Берендєєв.

Як зазначає вчитель, дистанційне навчання в Україні – новинка, і тому абсолютно неправильно сприймається не тільки самими вчителями, а й батьками. Всі ставляться до нього як до заміни стандартної системи освіти. Але дистанційне навчання школярів – це не лікування, а швидше підтримуюча терапія в умовах форс-мажору.

На думку Берендєєва, проблема в тому, що проект організований не зовсім в правильному форматі. Не можна просто перенести класно-урочну форму в онлайн-формат.

«Люди скаржаться на те, що уроки часто нудні. А це як раз і відбувається через дуже класичну подачу матеріалу. На мій погляд, спочатку треба знайти форму, яка зацікавила б дітей, а не намагатися викласти шкільну програму. Тому, що все це діти можуть і в підручнику прочитати. Я б радив зосередитися на цікавих фактах, які допомогли б утримати глядачів біля екранів, а також на найскладнішому матеріалі, аби потім батькам не довелося знову пояснювати його дітям», – зазначив Берендєєв.

Також учитель підкреслив, що редактори перед виходом уроків в ефір повинні все-таки їх переглядати.

«Наприклад, з самого початку уроків на телеканалі «Київ» глядачі писали багато коментарів. Ми враховували їх побажання, і потім все працювало, як добре налагоджена машина», – додав він.

Нагадаємо, що з ініціативи київської мерії і Департаменту освіти КМДА 16 березня стартував освітній проект «Відкритий урок». Телеканалу «Київ» вдалося залучити кращих викладачів Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету ім. Бориса Грінченка, вчителів столичних шкіл і ліцеїв. Відео-уроки можна подивитися на сторінці телеканалу у Facebook, а також на його Youtube-каналі. Надалі передбачається, що програма «Відкритий урок» стане постійною.

Раніше ми розповідали що буде з дітьми тих, хто захворів на коронавірус.

Великий Київ у Google News

підписатися
загрузка...