Червоний корпус університету Шевченка став торговельною маркою

Автор: Любава Лисичкіна
20:28 31.08.2022

У виші зазначають, що це убезпечить Університет від несанкціонованого використання зображень унікальної будівлі в комерційних цілях.

Червоний корпус університету Шевченка став торговельною маркою
 
Університет зареєстрував зображення Головного корпусу як знак для товарів та послуг.  
 
Відповідно до Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» зареєстроване зображення Головного корпусу як торговельної марки надає Університету «виключне право забороняти іншим особам використовувати без його згоди, якщо інше не передбачено цим Законом:
 
  • позначення, тотожне із зареєстрованою торговельною маркою, стосовно наведених у свідоцтві товарів і послуг;
  •  позначення, тотожне із зареєстрованою торговельною маркою, стосовно товарів і послуг, споріднених з наведеними у свідоцтві, якщо внаслідок такого використання це позначення і торговельну марку можна сплутати, зокрема, якщо може виникнути асоціація такого позначення з торговельною маркою;
  •  позначення, схоже із зареєстрованою торговельною маркою, стосовно наведених у свідоцтві товарів і послуг, якщо внаслідок такого використання ці позначення можна сплутати, зокрема, якщо може виникнути асоціація такого позначення з торговельною маркою;
  •  позначення, схоже із зареєстрованою торговельною маркою, стосовно товарів і послуг, споріднених з наведеними у свідоцтві, якщо внаслідок такого використання ці позначення можна сплутати, зокрема, якщо може виникнути асоціація такого позначення з торговельною маркою».
 
 “Червоний корпус #ТвійКНУ – відомий бренд, який однозначно асоціюється з Шевченковим університетом і впізнаваний не лише в Україні, а й у всьому світі. Завдання Університету – охорона бренду від недобросовісного використання”, –  зазначають у навчальному закладі.
 
Відомо, Університет Шевченка очолив український сегмент світового рейтингу Webometrics.

Великий Київ у Google News

підписатися