Про це повідомили у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка.
Університет зареєстрував зображення Головного корпусу як знак для товарів та послуг.
Відповідно до Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» зареєстроване зображення Головного корпусу як торговельної марки надає Університету «виключне право забороняти іншим особам використовувати без його згоди, якщо інше не передбачено цим Законом:
- позначення, тотожне із зареєстрованою торговельною маркою, стосовно наведених у свідоцтві товарів і послуг;
- позначення, тотожне із зареєстрованою торговельною маркою, стосовно товарів і послуг, споріднених з наведеними у свідоцтві, якщо внаслідок такого використання це позначення і торговельну марку можна сплутати, зокрема, якщо може виникнути асоціація такого позначення з торговельною маркою;
- позначення, схоже із зареєстрованою торговельною маркою, стосовно наведених у свідоцтві товарів і послуг, якщо внаслідок такого використання ці позначення можна сплутати, зокрема, якщо може виникнути асоціація такого позначення з торговельною маркою;
- позначення, схоже із зареєстрованою торговельною маркою, стосовно товарів і послуг, споріднених з наведеними у свідоцтві, якщо внаслідок такого використання ці позначення можна сплутати, зокрема, якщо може виникнути асоціація такого позначення з торговельною маркою».
“Червоний корпус #ТвійКНУ – відомий бренд, який однозначно асоціюється з Шевченковим університетом і впізнаваний не лише в Україні, а й у всьому світі. Завдання Університету – охорона бренду від недобросовісного використання”, – зазначають у навчальному закладі.
Відомо, Університет Шевченка очолив український сегмент світового рейтингу Webometrics.