Про це заявив директор Департамент транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.
За його словами, метрополітен – це транспорт, який має споруди подвійного призначення, що використовуються для перевезення пасажирів та для захисту населення як сховище. У разі нападу метро працюватиме для перевезення працівників критичної інфраструктури зранку та ввечері в години пік (приблизно 6 годин на день).
Увесь інший час метрополітен використовуватиметься як укриття (зупинка руху поїздів та розміщення в них населення, вивезення у подальшому до визначених місць), станції закриваються на час укриття для захисту населення та працівників метрополітену.
Підземка забезпечена спеціальними приміщеннями для дотримання мінімальної гігієни та потреб людей. Метро має автономне електричне живлення, артезіанські свердловини та фільтро-вентиляційні установки для очищення повітря. Кожна станція облаштована герметизуючими затворами.
Що стосується роботи «Червоної» гілки на лівому березі, то вона буде зупинена, оскільки це відкрита ділянка. Мешканці лівого берега матимуть можливість евакуюватися на спеціально виділених автобусах до підземної частини метрополітену.
У разі необхідності метрополітен забезпечуватиме евакуацію населення до визначених місць збору. Крім того, автобуси будуть використані для евакуації киян, а також для евакуації працівників і документації стратегічно важливих установ міста.
Також буде забезпечено посилену охорону мостів, аеропорту та під’їзних шляхів до них.
Нагадаємо, розроблено алгоритм дій киян у разі військової загрози чи нападу. Що робити, коли лунають сирени – читайте за посиланням.
Читайте також: Війна буде. У нас є час до неї підготуватися – Кононенко