Про це повідомив керівник цифрової трансформації Києва і заступник голови КМДА Петро Оленич.
За його словами, завдяки інтеграції через застосунок можна створити звернення до контактного центру.
Для цього в застосунку треба обрати розділ “Допомога”, натиснувши на фото профілю.
Користувачі, які мають акаунт у застосунку 1551, зможуть одразу створити звернення. Не зареєстровані у 1551 користувачі автоматично перейдуть на екран завантаження застосунку. У 1551 приймають заяви з питань житлово-комунального господарства, транспорту й доріг, благоустрою та інших питань, які потребують вирішення в місті.
Як пояснює команда застосунку “Київ Цифровий” на своїй сторінці у Facebook, раніше з питаннями щодо проблем міста користувачі зверталися, зокрема, у техпідтримку “Київ Цифровий” і їх перенаправляли до Контактного центру Києва.
Нова інтеграція пришвидшить та спростить створення звернень для користувачів “Київ Цифровий”.
В оновлену версію “Київ Цифровий” додали й інші вдосконалення за відгуками користувачів. У міському застосунку з’явилися налаштування швидкого доступу до сервісів. У налаштуваннях у профілі користувачі можуть вибрати, які сервіси відображатимуться на головному екрані застосунку.
Крім того, вдосконалили сервіс “Петиції”, щоб зробити його використання комфортнішим. Додали сортування підписаних петицій, зручну навігацію та пошук.
- “Київ Цифровий” – застосунок, що об’єднав головні міські сервіси та адаптував їх до умов воєнного стану. Оновлену версію можна завантажити в App Store або Google Play.
- 1551 — застосунок Контактного центру Києва, що входить до Єдиної системи опрацювання звернень до органів влади. Фахівці центру приймають всі звернення громадян, що стосуються життєдіяльності міста та належить до компетенції КМДА.
Читайте також: Скільки киян говорять українською: у застосунку «Київ Цифровий» стартувало опитування
Нагадаємо, у Києві пропонують надавати ритуальну послугу через “Київ цифровий”.