Як інформують у Центрі комунального сервісу, передавати показання можна дистанційно через:
- особистий кабінет споживача на платформі ЦКС;
- особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго;
- особистий кабінет на сайті Київводоканал;
- мобільний додаток «Комуналка»;
Читайте також: Киянам пропонують зробити повірку лічильників: як не стати жертвою шахраїв
- телефон Call-центру: (044) 247-40-40, 099-247-40-40 (Vodafone), 093-247-40-40 (Lifecell), 096-247-40-40 (Kyivstar)
- безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з моб.);
- чат-бот Viber та Telegram для передачі показань квартирних лічильників;
- додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів.
У разі виникнення будь-яких питань споживачі можуть скористатися дистанційними каналами комунікації або звернутись до одного з сервісних центрів ЦКС.
Раніше «ВК» писав, що в Україні тарифи на комунальні послуги можуть зрости у 2026 році.