Літо – це оптимальний час для проведення повірки лічильників тепла та гарячої води.
Як повідомляють у «Київтеплоенерго», користувачі особистих кабінетів на сайтах компанії чи Центру комунального сервісу отримують автоматичні сповіщення про наближення терміну повірки. Крім того, дату завершення міжповірочного інтервалу можна перевірити самостійно – у паспорті лічильника або у свідоцтві про його попередню повірку.
Якщо є будь-які питаннями про повірку лічильників, кияни можуть задати їх операторам гарячої лінії «Київтеплоенерго» за телефоном: (044) 207-88-88.
Також повірку квартирних приладів обліку клієнти можуть замовити самостійно. Її здійснюють лише ліцензовані компанії, перелік яких – на сайті Міністерства економіки України. За результатами проведеної повірки видається свідоцтво, що підтверджує точність роботи лічильника.
Копії документів після процедури необхідно передати до ЦКС за допомогою одного з дистанційних каналів обслуговування або особисто в сервісний центр. Це необхідно для актуалізації даних в інформаційно-аналітичній системі.
«Вчасно повірений лічильник гарантує, що у платіжці відображатимуться лише фактично спожиті обсяги тепла та гарячої води. У разі прострочення повірки, згідно із законодавством, нарахування здійснюватимуть за середнім споживанням за останній опалювальний період», – наголошують фахівці.
Згідно з законодавством, за рахунок плати на абонентське обслуговування здійснюється обслуговування і повірка лише будинкових приладів обліку. Повірка ж квартирних проводиться за рахунок клієнта.
Нагадаємо, повірку квартирних приладів обліку необхідно проводити раз на чотири роки.