Про це повідомив президент Асоціації випускників НАУ Сергій Бондаренко.
Він з командою Національного авіаційного університету мав змогу побувати у Міжнародному аеропорту “Бориспіль” з обговоренням важливих питань співпраці між летовищем та університетом.
За словами Бондаренка, попри військові умови, в аеропорту продовжують працювати співробітники і вони постійно проводять внутрішні ротації та професійні навчання для підтримки навичок персоналу. Останні роки аеропорт продовжує виплачувати зарплати, податки і повноцінно підтримувати технічну базу. Вони не тільки тримають на плаву цілу інфраструктуру, але й вже мають стратегії для післявоєнного розвитку.
“Аеропорт може швидко запуститися в повну силу, якщо це буде дозволене з питань безпеки польотів та безпеки пасажирів. І готується до великого попиту з боку туристів, адже у світі всі знають про подвиг України і хочуть її відвідати. Нова хвиля туристів вже не за горами, віримо в Перемогу! Також вважають, що буде великий попит від сегменту VFA (visiting friends and family)”, – зауважив у дописі Бондаренко.
Бориспіль вже давно співпрацює з Національним авіаційним університетом і зараз 429 випускників НАУ працюють в аеропорту. Окрім цього домовились учасники зустрічі домовилися збільшити кількість студентів Авіаційного різних спеціальностей, що проходять стажування в “Борисполі”, створити базу кадрового резерву зі студентів НАУ та залучити студентів відпрацьовувати алгоритми роботи Аеропорту на виїзних заняттях.
За словами Сергія Бондаренка, вся технічна база в “Борисполі” регулярно проходить технічне обслуговування. Крім того, “Бориспіль” здатен приймати Jumbo A380 – найбільший серійний пасажирський літак у світі.
Відомо, що аеропорт “Бориспіль” став найбільш збитковим серед усіх держкомпаній. Як писав “ВК”, станом на березень 2024 року через війну аеропорт «Бориспіль» втратив 12 мільярдів гривень.