Про це свідчать результати опитування, яке провів Департамент транспортної інфраструктури КМДА.
Що показало опитування?
За словами директора департаменту Руслана Кандибора, 80% опитаних водіїв готові працювати під час тривоги. Проте головне занепокоєння водіїв – це відсутність чіткого законодавчого регулювання та, відповідно, відповідальність за можливі наслідки.
Читайте також: У КМДА підрахували збитки через зупинку транспорту під час тривог: втрати сягнули мільярдів
Як вирішується питання відповідальності?
Наразі в Україні немає єдиного підходу до роботи громадського транспорту під час повітряної тривоги. Різні міста встановлюють власні правила, що створює плутанину та невизначеність для водіїв.
Досвід інших міст
В інших містах України питання відповідальності водіїв також є актуальним. Кожне місто самостійно визначає алгоритм дій транспорту під час тривог, враховуючи місцеві умови та наявність укриттів.