Відповідне відео поширила у Facebook Галина Попцова.
Боюся, що до ранку у цьому потязі Київ-Миколаїв пасажири почнуть топити дровами. Олександр Рудоманов, сиджу дома і згадую всякі меми про Укрзалізницю. Сергій Лещенко, що там, як справи на УЗ?”, – написала жінка.
На кадрах видно, що пасажирам довелося підставляти відра, які швидко наповнювалися через потужний потік води.
Як випливає з коментарів, таким проблемним виявився один вагон №17. Решта пасажирів доїхали без подібних пригод.
Сам перевізник у коментарях вибачився за інцидент.
Від імені “Укрзалізниці” приносимо вибачення за негативний досвід з яким Ви зіткнулися. Інформація передана до відповідного підрозділу. Після прибуття потягу на кінцеву станцію в депо буде детальний огляд вагону для подальшого виправлення ситуації, та виключення вагону зі складу потягу. Вибачте, будь ласка, за принесені незручності”, – написали в “Укрзалізниці”.
Читайте також: Сервіс вищого класу від “Укрзалізниці”. Пасажир-іноземець сам вимив брудне вікно у вагоні