Про це розповів керівник апарату КМДА Дмитро Загуменний під час відкриття першої в столиці кабіни для юридичних відеоконсультацій.
Кабіну встановлено у приміщенні Святошинської райдержадміністрації (проспект Перемоги, 97). В ній розміщено тач-скрін монітор для аудіо/відео зв’язку з юрисконсультом та камера-сканер для сканування документів. Консультації надаватимуть фахівці-юристи Контактного центру міста Києва (15-51). Такі кабіни розташували у кожному районі міста – у приміщеннях РДА.
Одна кабіна протягом дня може «прийняти» близько 25 осіб. Прийом відбувається у порядку живої черги. У майбутньому планується запустити електронну чергу для зручності. Кабіни працюють за графіком роботи районних адміністрацій.
У кожній кабінці є інструкція, де вказано номер телефону технічної підтримки на випадок виникнення будь-яких несправностей.
Безоплатна первинна правова допомога включає, зокрема, надання правової інформації; консультацій і роз’яснень із правових питань; складання заяв, скарг та інших документів правового характеру, крім документів процесуального характеру; надання допомоги в забезпеченні доступу особи до вторинної правової допомоги та медіації тощо.
Фахівці Контактного центру оперативно надають роз’яснення заявникам про їх права і свободи, порядок їх реалізації, відновлення у випадку їх порушення та порядок оскарження рішень, дії чи бездіяльності посадових і службових осіб тощо. У подальшому планується розширення кола питань для надання юридичних консультацій.
Зважаючи на пандемію коронавірусної інфекції, за відповідним графіком проходитиме дезінфекція кабін для безпеки відвідувачів.
Нагадаємо, для нового парку на Троєщині обирають назву.