Про це розповіла начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук.
За її словами, соціальна реклама не може мати політичної або комерційної мети, не повинна містити посилань на певні бренди та осіб, її мета – привернути увагу до соціальних проблем та загальнолюдських цінностей.
На жаль, більшість соціальних проектів сьогодні не досягають цієї мети. Аби підвищити якість інформаційних кампаній, ми змінили концепцію розміщення соціальної реклами в Києві. Нове впорядкування унеможливить використання соціальної реклами як безкоштовного піару і дасть змогу значущим проєктам стати більш помітними та ефективними”, – говорить чиновниця.
Вона зауважила, що наразі оброблені заявки на соціальну рекламу від різних громадських об’єднань, компаній, міністерств та відомств. Вже перші ж систематизовані данні показали, що навіть достатньо поважні та потужні організації не мають чіткого плану на рік, а це спричиняє хаос на рекламному ринку.
Тому позиція Управління чітка та послідовна: відпрацювати рік за новими правилами, зрозуміти, які є помилки та підводні камені, зробити роботу над помилками та вийти на новий рівень розміщення соціальної реклами в столиці”, – пояснила Оксана Поліщук.
Вона також додала, що повна інформація, рекомендації та план щодо розміщення соціальної реклами у місті Києві є у відкритому доступі на сайті Управління з питань реклами КМДА.
Читайте також: Годинникове жлобство: кияни бачать тільки рекламу, замість часу і температури
Нагадаємо, торік в Києві демонтували рекордну кількість незаконної реклами.