Відповідну розсилку отримали пасажири SkyUp.
Перевізник пояснює скасування рейсів погіршенням епідеміологічної ситуації та посиленням карантину, а також значним зниженням попиту на авіаперевезення”.
Кошти за квитки повертатимуть на баланс, якщо бронювання оформлялося через сайт SkyUp. За них можна придбати нові квитки і послуги або вивести на карту.
Якщо квиток на скасований рейс оформлявся через агентство, клієнти мають звернутися за місцем придбання квитків для уточнення процедури повернення грошей.
Нагадаємо, кілька тижнів тому польоти з Києва до Запоріжжя припинила авіакомпанія “Роза Вітрів”. Після закриття маршруту компанією SkyUp єдиним перевізником на лінії залишається “Мотор Січ”, яка літає в Жуляни.
Читайте також: SkyUp запускає “хвостаті” рейси
Як повідомлялось SkyUp вводить збір за реєстрацію в аеропорту.