«Не міністр Монастирський мав ухвалювати рішення про те, летіти чи не летіти. Рішення ухвалював керівник польотів, пілот – керівник екіпажу, який загинув, і керівник управління авіації», – сказав він.
За словами Клименка, керівник польотів і керівник управління авіації мали не дозволити політ гвинтокрила і вони могли це зробити. Слідство і суд встановлять, наскільки повною була їхня провина в тому, що відбулось.
Внутрішні перевірки у Державній службі України з надзвичайних ситуацій почалися одразу після катастрофи. За словами Клименка, група фахівців в авіапідрозділах ДСНС перевіряли все: починаючи з технічного стану гелікоптерного парку й закінчуючи підготовкою персоналу і документації з використання цього європейського парку гвинтокрилів. Також перевіряється господарська діяльність ДСНС.
« Мета перевірки, яку ми закінчуємо – узагальнення всіх попередніх ревізій, аудитів Державної служби з надзвичайних ситуацій», – зазначив Клименко.
За словами Клименка вже зараз є питання щодо підготовки технічного персоналу, пілотів, використання симуляторів цієї авіаційної техніки, використання палива, знання іноземної мови – в цьому разі англійської – персоналом, який обслуговує гелікоптери.
Нагадаємо, 18 січня 2023 року у місті Бровари у результаті авіакатастрофи загинули міністр внутрішніх справ України Денис Монастирський, його перший заступник Євгеній Єнін, державний секретар МВС України Юрій Лубкович, заступник керівника Патронатної служби МВС України Тетяна Шутяк, начальник управління забезпечення захисту Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України підполковник поліції Михайло Павлушко, старший оперуповноважений в особливо важливих справах Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України Андрій Маринченко, провідний інспектор Департаменту комунікації МВС Микола Анацький.