Що там наразі відбувається – подивився та розповів і показав мер Києва Віталій Кличко.
За його словами, фахівці вже виконали всі стабілізаційні заходи з укріплення конструкцій, хімічне укріплення ґрунтів та облаштували водопонижувальні свердловини.
Також розробили котлован із трьома ярусами кріплення. Наразі тривають роботи з посилення тунельної оправи та влаштування гідроізоляції тунелю.
На завершальному етапі роботи зі зведення фактично нової частини тунелю. Уже збудували 27 м нової конструкції прямокутної форми. Та посилили ділянки, що прилягають до неї з обох сторін (загальною довжиною більше 50 метрів)”, – розповів Віталій Кличко.
У тунелі повністю міняють усі комунікації і вже виконують роботи з укладання нового рейкового полотна. На поверхні, над тунелем, розпочали роботи з благоустрою.
Після завершення ремонту, перед повноцінним відновленням руху, здійснять тестові пуски поїздів.
Фахівці роблять усе, щоб поновити рух поїздів на ділянці на початку осені“, – додав Віталій Кличко.
Читайте також: Підтоплення тунелю підземки: обрано запобіжний захід в. о. начальника метрополітену
Нагадаємо, головного інженера КП “Київський метрополітен”, який зараз виконує обов’язки начальника КП, підозрюють у неналежному виконанні посадових обов’язків, що призвело до розгерметизації тунелю, наявності тріщин у стінах тунелю та його подальшого підтоплення на ділянці київського метро між станціями “Деміївська” та “Либідська”.
Як повідомляв “ВК”, столична прокуратура оголосила результати експертизи, які спростовують заяви “Київського метрополітену” щодо неякісного будівництва тунелів між підтопленими станціями на синій гілці підземки, що у результаті призвело до підтоплення та закриття ряду станцій. Мер Києва Віталій Кличко заявив, що прокуратура маніпулює у цих заявах.