Як повідомляє “Київавтодор”, шляхопровід введений в експлуатацію ще в 1969 році та з того часу жодного разу капітально не ремонтувався.
За словами дорожників, спеціальне обстеження показало, що технічний стан шляхопроводу непрацездатний, а його залишковий ресурс – вичерпаний.
Наразі через пошкоджені конструкції мостового полотна волога проникає на прогонові будови та опори споруди, через що руйнуються залізобетонні конструкції: відбуваються корозія арматури, утворення тріщин та відшарування бетону.
Відтак, пояснюють у “Кивавтодорі”, ремонт аварійного шляхопроводу є нагальним, тож оголосили тендер на його капремонт.
Проєкт передбачає влаштування нових конструкцій, нових перильних та бар’єрних огороджень, опор освітлення. Також мають відремонтувати підземні та наземні комунікації, влаштувати нове дорожнє покриття на шляхопроводі та на підходах до нього.
Окрім цього, під час ремонту враховуватимуть і принципи безбар’єрності – створять належні умови для надійного та комфортного пересування шляхопроводом для всіх учасників дорожнього руху. Зокрема, для безперешкодного пересування людей з інвалідністю та маломобільних груп на підходах до пішохідних переходів понизять бортовий камінь і влаштують тактильну плитку.
Орієнтовно роботи на шляхопроводі розпочнуть наприкінці вересня та завершать до травня 2026 року (19 місяців). На період робіт рух автотранспорту шляхопроводом триватиме за тимчасовою схемою організації дорожнього руху.
- Аукціон має відбутися 9 вересня, прийом пропозицій триватиме до 6 вересня 2024 року.
- Очікувана вартість робіт – 388 млн 693 тис. 624,60
Читайте також: Розкрадання на будівництві Подільського мосту: 6 млн грн отримала фірма за “уявні” роботи
Нагадаємо, прокуратура зацікавилась вирубкою 200 дерев під час будівництва Міосту-Хвилі.