Про це йдеться в повідомленні комітету.
На початку повномасштабного вторгнення група компаній “Авангард” Олега Бахматюка, яка реалізує курячі яйця під ТМ “Квочка”, повідомила АМКУ, що втратила поголівʼя курей та виробничих потужностей у Волноваському та Бахмутському районах Донецької області, Шевченківському районі Харківської області, Макарівському районі Київської області та Білозерському районі Херсонської області.
“Через це первинна пропозиція яєць на ринку могла істотно знизитися”, — вважають в АМКУ.
Інші учасники ринку, зокрема група компаній Ovostar Union (“Овостар”), наразі не надавали комітету подібної інформації.
“Підвищення цін на курячі яйця може й не мати обʼєктивних підстав, навіть з огляду на всі тяжкі економічні наслідки війни. Адже зростання загального індексу споживчих цін та індексу споживчих цін на продукти харчування не корелюється зі стрімким зростанням вартості яєць”, — наголошують в АМКУ.
Комітет заявив, що у нього наразі немає інформації, яка б підтверджувала наявність обʼєктивних факторів для подорожчання яєць одразу на 54% тільки за три місяці.
Нагадаємо, що ціни на продукти в Україні різко зросли у жовтні. Подорожчання торкнулося двох популярних товарів, як соняшникова олія та яйця.