Про це розповіли у ANTONOV Airlines.
Ідеться про два перевезення високотехнологічного обладнання з Мілану, Італія, до Гамілтону, Канада, на борту одного з літаків Aн-124-100. Вантаж загальною вагою 169 тон складався з п’яти елементів, включаючи три машини у пластиковому чохлі розміром 940 x 300 x 370 см та менші дерев’яні короби.
Це високотехнологічне обладнання використовуватиметься у виробництві критично важливих деталей електромобілів на одному з найбільш технологічно розвинених об’єктів у світі. Для його завантаження та розвантаження використовувалися два зовнішні крани, а також спеціальна надміцна та жорстка естокада, розроблена і виготовлена фахівцями ДП «АНТОНОВ» для перевезення важких і великогабаритних вантажів, в тому числі моновантажів вагою до 150 000 кг і висотою до 4,10 м.
«Машини, які ми перевозили, мали особливі параметри. Вони були вузькими та високими. Тому, щоб поставити їх на вантажну рампу і закріпити всередині літака, необхідно було сконструювати спеціальний транспортний каркас. Ця рама мала бути універсальною, щоб використовувати її для серії запланованих перельотів. При цьому, важливою вимогою було забезпечення малої ваги рами через обмеження корисного навантаження у трансатлантичних повітряних перевезеннях», – прокоментувала Ольга Данилова, спеціаліст комерційного відділу «Авіаліній Антонова».
Перевезення було виконане у співпраці з RXO Air Transport.
До слова, раніше “ВК” писав про те, як АНТОНОВ перевіз авіаційний двигун вагою близько 75 тонн.