Як повідомляє пресслужба летовища, накопичення проблем супроводжувалося і відсутністю будь-якої реакції та допомоги від уряду, профільного міністерства а також влади Києва.
Зазначається, що загалом в аеропорту на двох підприємствах – КП МА “Київ” і ТОВ “МАСТЕР-АВІА” працює близько 2 тисяч осіб. У суміжних підприємствах, які співпрацюють з аеропортом, ще 8 тисяч співробітників.
Банкрутство аеропорту “Київ” буде мати катастрофічні наслідки для міжнародного іміджу, авіаційної галузі України, економіки і ринку праці в цілому, підкреслює пресслужба перевізника.
На підприємстві прогнозують повільне відновлення попиту на авіаперельоти і повернення до докарантинного рівня лише за кілька років.
Читайте також: Аеропорт “Київ” заявив про відкриття регулярних міжнародних рейсів
Самостійно, без допомоги держави, столичному аеропорту не вижити. На жаль, нам доведеться скоротити 50% персоналу, в тому числі висококваліфікованих фахівців галузі. Аеропорт “Київ» об’єднує тисячі фахівців, які розвивають авіацію, на їх професійну підготовку витрачається не лише багато часу, але і значні кошти. Із сумом доведеться прощатися з кожним з них, адже у нас сформувалася відмінна команда”, – зазначив генеральний директор компанії “МАСТЕР-АВІА” Олег Левченко на зборах колективу аеропорту, яке відбулося 25 червня.
На даний момент кожен підрозділ аеропорту вирішує, кого зі співробітників звільнити і як оптимізувати роботу підприємства.
Читайте також: 3 варіанти вирішення проблем аеропорту «Київ»
Додамо, аеропорт «Київ» – це другий за пасажиропотоком аеропорт України, що обслуговував майже 3 млн пасажирів і 30 тисяч рейсів в рік, і другий, за кількістю відрахувань до бюджету Києва, платник податків серед комунальних підприємств міста.
Нагадаємо, аеропорт “Київ” неодноразово заявляв про проблеми і просив допомоги .
Як повідомлялось, «Бориспіль» скорочує 700 співробітників.