Про це пише avianews, з посиланням на слова голови ради директорів підприємства Дениса Костржевського.
За його словами, плани на 2022 рік включають підготовку проекту реконструкції аеродрому. Самі роботи можуть початися в 2023 році і триватимуть 2 роки.
«На 2023 рік заплановано реконструкцію аеродрому без закриття аеропорту на прийом рейсів. Вона включатиме роботи на руліжних доріжках », – повідомив Костржевський.
За оцінками аеропорту, бюджет робіт може скласти від 2,5 до 4 млрд грн. У «Майстер-Авіа» очікують, що ці гроші виділить Київська міська рада як власник аеродрому в Жулянах. Але підприємство не хотіло б, щоб будівництво перетворилося на довгобуд, зазначив Костржевський.
В якості альтернативної опції оператор аеропорту називає концесію і залучення приватного інвестора. Для цього необхідно буде провести міжнародний конкурс, переможець якого надасть гроші і стане управляти аеродромом.
Найбільша базова авіакомпанія в Жулянах Wizz Air готова перейти в аеропорт Бориспіль на час реконструкції смуги. При цьому президент лоукостера Роберт Кері запевнив, що після завершення робіт Wizz Air повернеться в Жуляни.
Зараз київський аеропорт не може приймати з повним завантаженням авіалайнери Airbus A321, на які переходить лоукостер. Це робить неможливим виконання з Жулян далеких рейсів на A321 з повними баками пального. Через це рейс Абу-Дабі-Київ Wizz Air запустив в аеропорту Бориспіль.
Також один з двох курсів смуги отримає інструментальну систему посадки ILS категорії II ICAO. Це дозволить літакам сідати в «Києві» при видимості не менше 350 метрів. Зараз в аеропорту працює ILS категорії I ICAO. В результаті польоти припиняються, коли видимість падає менше 800 метрів.
Роботи по реконструкції аеродрому також включатимуть посилення покриття руліжних доріжок і перону зі стоянками для літаків, щоб їх могли використовувати більш важкі авіалайнери.
Як відомо, українська авіакомпанія відкрила рейси Київ – Самарканд.