Користувачі під час спроби зробити дзвінок отримують повідомлення такого змісту: “На вашому рахунку недостатньо коштів для здійснення дзвінків”.
Те саме стосується й інтернет-послуг цього ж оператора.
Обурені користувачі “атакують” Facebook-спільноту компанії.
В компанії підтвердили наявність “тимчасових складнощів”. О 10.35 на FB-сторінці “Київстару” з’явилося повідомлення про відновлення повноцінного режиму роботи.
Сьогодні у частини клієнтів передплати могли спостерігатися тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі “Київстар” та 466. Ми приносимо вибачення за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс. Приблизно з 10.30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі Київстар знову працює”, – йдеться у повідомленні.
Також в компанії запевнили, що передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони, компенсації, будуть нараховуватися автоматично.
“На ваші питання ми відповідатимемо в особистих повідомленнях спільноти Київстар в соціальних мережах почергово. Просимо вибачення за очікування. Ми обов’язково надамо відповідь кожному“, – додали в компанії, не пояснивши причину виникнення “тимчасових складнощів”.
Як писав “ВК”, з 1 лютого оператор “Київстар” змінив тарифи.