Абоненти «Київстару» не можуть перейти на іншого оператора через національний роумінг

Автор: Вікторія Мілюта
12:06 12.12.2023

Абоненти мобільної компанії «Київстар» внаслідок технічного збою не можуть перейти на інших операторів через внутрішній роумінг.

Абоненти «Київстару» не можуть перейти на іншого оператора через національний роумінг

Про це повідомили у Мінцифри, пише hromadske.

«Нацроумінг не працює через те, що мережа “Київстару” не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів внаслідок загального технічного збою», — зазначили у відомстві.

Читайте також: Телефони контакт-центру «Київгазу» не працюють через збій у роботі «Київстар»

У міністерстві відмітили, що це тимчасова проблема, над якою вже працюють спеціалісти.

Повернути звʼязок планують вже найближчим часом.

Нагадаємо, зранку 12 грудня абоненти «Київстару» залишились без зв’язку та інтернету через технічний збій.

Великий Київ у Google News

підписатися