95% викликів через “тривожну кнопку” в Києві мають лише одну причину

Автор: Тетяна Сененко
15:30 10.06.2021

З початку 2021 року оператори отримали 967 викликів за тривожною кнопкою, з яких лише 55 були справді екстренними (27 — викликів поліції, 15 — муніципальної охорони, 6 — швидкої допомоги, 7 — скарги на благоустрій). Всі інші виклики — а це майже 95% від загальної кількості — були хибними. Перехожі просто натискали через цікавість, перевіряли, чи працюють кнопки, або ж пристрої ставали грою для дітей.

95% викликів через “тривожну кнопку” в Києві мають лише одну причину

Такі «кнопки» почали встановлювати у громадських місцях Києва ще в 2019 році. Тепер 44 пристрої розташовані переважно на локаціях масового скупчення людей: біля фунікулеру, на пішохідно-велосипедному мосту (між Володимирською гіркою і Хрещатим парком), на Андріївському узвозі, Пейзажній алеї,  Трухановому острові, у парках «Наталка», «Куренівський», «Веселка» тощо.

Пристрій дозволяє отримати допомогу у разі незвичайної події або небезпеки. Для виклику допомоги потрібно просто натиснути кнопку і через мікрофон повідомити оператору про те, що сталося.

Відповідно від ситуації оператор зв’язується із екстренними службами — ДСНС, швидкою медичною допомогою, патрульною поліцією, аварійними службами, муніципальною охороною тощо.

Читайте також: Муніципальна охорона закупить травматичну зброю на 2 млн грн

«Часто кнопки тиснуть нетверезі, але така поведінка повноцінним хуліганством не вважається: оператор має свою інструкцію і по гучномоцю попереджає, що проводиться відео- і аудіозапис. Як правило, після цієї фрази розмова одразу закінчується, » — розповіла Катерина Каленська з КП «Інформатика» «Вечірньому Києву».

Всі звернення до операторів тривожних кнопок фіксуються аудіо- та відеозаписом, який ведеться у цілодобовому режимі. Це, зокрема, допомагає у об’єктивному вирішенні конфліктних ситуацій.

 

 

Великий Київ у Google News

підписатися