Проблема №1 – відсутність тротуарів без перешкод
Фрагментально ви бачите з правого боку хороші залишки історичного будинку. А з лівого боку тут немає де пройти. Якась будова, відсутність інклюзивності, витоптані газони, порізані дерева, гаражі. розбиті тротуари. Люди ходять, бо це житлові вулиці, але постійно мають якісь перешкоди.
Проблема №2 – необдуманість проектів забудови
Немає композиційної єдності. Є залишок – пам’ятка старого царського будинку, він виглядає дуже класним історичним експонатом. І далі, хто в ліс, хто по дрова: типова радянська забудова, МАФи. Їдеш далі – встановлені гаражі і таке враження, що це взагалі не столиця. А це Соляна – невже її можна назвати вулицею? – говорить критик.
Стара і нова забудова на Глибочицькій:
Проблема №3 – парковки на тротуарах
Коли є імператорські новобудови з величезними цоколями, в граніті, ковці, з дорогими ліхтарями. Але увесь тротуар заставлений автомобілями. І це попри те, що це історична вулиця Глибочицька. Але тут навіть їхати неприємно – бруд, розбитий асфальт. криві колії.
Так само на Воздвиженці (де є новий район – прим.). Зробили штучний Діснейленд, київський, кладочний, цегляний, стоять дорогі стовпчики. Але весь хідник зайняли дорогі автомобілі. Це катастрофа. Як тут ходити? Школа сучасної архитектури знищила поняття звичайної побутової урбаністики.
Деталі подорожі та розбір на вулицях, що прямують на Поділ та на самому Подолі, дивіться у відео: