Мережа супермаркетів цілеспрямовано обрала таку механіку, щоб полегшити навантаження на сімейні бюджети українських родин. Адже за даними аналітики від компанії Picodi майже половина від всіх витрат українців – витрати на їжу. Таку ініціативу підтримали й інші компанії, які долучились до акції: Englishdom, Аптека Низьких Цін і MEGOGO. Крім того, ініціативу підтримали і постачальники, які знизили ціни на свої товари для відвідувачів ЕКО МАРКЕТ.
Для участі в акції, під час розрахунку на касі необхідно отримати спеціальну скретч-картку, під захисним покриттям якої знаходяться гарантовані подарунки:
- Мільйони бонусних гривень на покупки товарів в ЕКО МАРКЕТ
- Подарунки від партнерів акції Englishdom, Аптека АНЦ та MEGOGO
- Головний приз у 100 000 гривень
“Акція “Копійку гривню береже” має на меті допомогти українцям зекономити на продуктах, щоб вони могли витрачати ці кошти на важливіші речі, та є частиною глобального підходу до трансформації мережі. Ми хочемо дарувати новий досвід, коли шопінг перетворюється з рутинної процедури на цікаву пригоду. Все для того, щоб процес покупок в ЕКО МАРКЕТ став максимально зручним, приємним і доступним.” – зазначає Віталій Старомінський, заступник Генерального директора з маркетингу ЕКО МАРКЕТ.
Деталі акції та актуальні адреси магазинів можна дізнатись на сайті компанії.